Przed zgłoszeniem awarii
Przeczytaj zanim zgłosisz awarię do naszego serwisu!
Nie zawsze pojawiające się problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem urządzenia wymagają przyjazdu serwisanta. Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy prosimy o sprawdzenie:
- czy pojawiający się problem nie został opisany w instrukcji obsługi
- czy przyczyną pojawiających się problemów nie jest niesprawna sieć elektryczna lub wodna
- czy zostały usunięte blokady transportowe w pralce
- czy urządzenie pracuje w pomieszczeniu o odpowiedniej temperaturze, na stabilnym i równym podłożu
Jeśli zdecydowali się Państwo na wezwanie serwisanta
W przypadku gdy uznacie Państwo za konieczne wezwanie serwisanta, bardzo prosimy przed dokonaniem zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy o przygotowanie wszystkich niezbędnych danych znajdujących się na tabliczce znamionowej urządzenia:
- marki, typu i modelu urządzenia
- numeru produktu i numeru seryjnego sprzętu
W przypadku naprawy gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie dowodu zakupu (paragon, faktura vat) oraz wypełnionej i podbitej przez sklep karty gwarancyjnej jeżeli została wydana.
Prosimy również o:
- dokładne określenie objawów uszkodzenia
- zapoznanie się z warunkami gwarancji
Zachęcamy również do zgłaszania awarii poprzez nasz nowy formularz zgłoszeniowy. Kliknij na przycisk poniżej aby przejść bezpośrednio do formularza.