Przeczytaj zanim zgłosisz awarię do naszego serwisu!

Nie zawsze pojawiające się problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem urządzenia wymagają przyjazdu serwisanta. Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy prosimy o sprawdzenie:

  • czy pojawiający się problem nie został opisany w instrukcji obsługi
  • czy przyczyną pojawiających się problemów nie jest niesprawna sieć elektryczna lub wodna
  • czy zostały usunięte blokady transportowe w pralce
  • czy urządzenie pracuje w pomieszczeniu o odpowiedniej temperaturze, na stabilnym i równym podłożu

Jeśli zdecydowali się Państwo na wezwanie serwisanta

W przypadku gdy uznacie Państwo za konieczne wezwanie serwisanta, bardzo prosimy przed dokonaniem zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy o przygotowanie wszystkich niezbędnych danych znajdujących się na tabliczce znamionowej urządzenia:

  • marki, typu i modelu urządzenia
  • numeru produktu i numeru seryjnego sprzętu

W przypadku naprawy gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie dowodu zakupu (paragon, faktura vat) oraz wypełnionej i podbitej przez sklep karty gwarancyjnej jeżeli została wydana.

Prosimy również o:

  • dokładne określenie objawów uszkodzenia
  • zapoznanie się z warunkami gwarancji

Zachęcamy również do zgłaszania awarii poprzez nasz nowy formularz zgłoszeniowy. Kliknij na przycisk poniżej aby przejść bezpośrednio do formularza.